Monday 13 November 2017

Apex Investere Binære Alternativer


GNAYLER 2015-11-08 12:25:15 UTC 1 I de siste ukene bestemte jeg meg for å begynne å markedsføre de 5 minutters binære alternativene på Nadex. I begynnelsen av forrige uke deponerte jeg 1000 på kontoen min. Jeg er glad for å si at kontosaldoen min nå er over 6000. I utgangspunktet i et nøtteskall har jeg gjort en enkel teknisk analyse for å identifisere potensielle muligheter, og jeg fokuserer så min oppmerksomhet på å selge tidspremie på disse markedene ved å kjøpe i penger og salg av penger kontrakter nær utløpet, ofte holder gjennom oppgjør. Jeg planlegger å gjøre min første uttak neste uke så snart Nadex bekrefter all min bekreftelse av kontoen, som forhåpentligvis skulle skje innen mandag eller tirsdag. jeff4155 2015-11-08 18:24:11 UTC 2 G det er bra Hva teknisk analyse bruker du, at du kjøper ITM og selger OTMs GNAYLER 2015-11-08 18:49:54 UTC 3 Jeg har min metatrader fra en av mine forex meglere åpne på min 60 tommers skjerm ser på en flislagt visning av 1 minutt diagrammer i alle markedene tilgjengelig for handel via NADEX 5 minutters binære alternativer nemlig AUDUSD, GBPUSD, USDJPY og EURUSD. Jeg satte den stokastiske oscillatoren til 14,3,3 og jeg bare ser etter de klassiske bullish eller bearish forskjellene (eller lytt siden jeg har en tilpasset indikator jeg lastet ned fra et gratis forum som gir hørlige varsler). Deretter ser jeg etter et godt i pengene eller ut av pengekontrakten for å kjøpe eller selge (utbetaling idealt vanligvis et sted mellom 10-40). Jeg prøver også å sørge for at jeg bare handler i tider med ingen store nyheter, så jeg ser på kalenderen på min Netdania-app på mine Android-enheter på det siste. Jeg har for det meste målrettet asiatiske øktider mellom datautgivelser der jeg føler meg trygg på at markedet vil handle først og fremst på grunnlag av technicals og også fordi det er lettere for meg å holde meg opp sent på kvelden enn å stå opp tidlig før jeg jobber siden jeg har en heltid dag jobb 9-5 MF. bolsagt 2015-11-08 19:43:27 UTC 4 God ettermiddag. Har du lyst på å dele et diagram for å se hva du snakker om. GNAYLER 2015-11-08 23:33:31 UTC 5 Jeg har ikke tid til å legge inn mine egne diagrammer her akkurat nå, men her er en god liten synopsis av den stokastiske oscillatoren, med diagrammer for å demonstrere begrepet bullish og bearish divergens. I en bok om forex trading leste jeg et intervju med George Lane, oppfinneren til den stokastiske oscillatoren, og han sa at identifiserende avvik er det primære signalet som indikatoren er designet for å produsere, og at overkjøpsoversold og overgangsmønstre bare er sekundære til bruk kun for bekreftelse. stockchartsschooldoku. phpidchartschool: technicalindicators: stochasticoscillatorfastslowandfull darrell 2015-11-09 14:43:27 UTC 6 Jeg har ikke tid til å legge inn mine egne diagrammer her akkurat nå, men her er en god liten synopsis av den stokastiske oscillatoren, med diagrammer for å demonstrere konseptet av den bullish og bearish divergensen. I en bok om forex trading leste jeg et intervju med George Lane, oppfinner av den stokastiske oscillatoren, og han sa at identifiserende avvik er det primære signalet som indikatoren er designet for å produsere. Kan du legge inn bilder av live trading transaksjonshistorie, slik at vi kan sammenlign det med diagrammer. Å hevde en 500 retur er fantastisk alltid flott å vise et skudd som støtter det. Hvorfor bruker du ikke skanneren Den oppdaterer 500x en sekund versus 2 ganger per sekund, og gjør en enorm forskjell på 5 minutters binære filer. Bør forbedre ytelsen enda mer vurderer din handel 5 minutters kontrakter og handel 4 markeder. GNAYLER 2015-11-09 21:00:29 UTC 7 Hei Darrell, legger bilder av historien om live handelstransaksjonen min, så jeg lastet nettopp ned CSV i transaksjonsloggen siden mitt siste innskudd og satte det opp i et google regneark for alle å se og matche opp til diagrammene her er lenken. Fordi jeg er en ny bruker tydeligvis, kan jeg ikke legge inn bilder, så her er en lenke til et skjermbilde av uttaket mitt i morges. For å være ærlig vet jeg ikke hvorfor jeg ikke bruker skanneren, jeg vil se på dette i kveld, jeg vet egentlig ikke hva det er, men hvis det kan gjøre stor forskjell for meg, vil jeg definitivt vurdere. Jeg har nettopp kommet i gang med dette, så jeg har fortsatt mye å lære. drewview 2015-11-11 14:55:24 UTC 8 Jeg prøver fortsatt å få hjernen min pakket rundt å kjøpe en ITM binær samtidig som jeg selger en OTM binær, alt det antagelig med stopp og samtidig, innen 5 minutter vindu, WOW GNAYLER 2015-11-12 03:41:20 UTC 9 Drew, jeg kjøper ikke ITM og selger samtidig en OTM. Hvis det er en bearish divergens vil jeg selge en ut av pengene. Hvis det er en bullish divergens vil jeg kjøpe en i pengene. Jeg bruker heller ikke stopper eller begrenser bestillinger, jeg bruker bare markedsordrer. drewview 2015-11-12 14:17:31 UTC 10 Så, i en bearish divergens, selger du et binært binært OTM med omtrent 3-4 minutter igjen i binæret, og kjøper det tilbake til en fortjeneste med gt 30 sekunder igjen før utløpet Siden du ikke angir noen grenseordrer, kan du ikke la det gå til utløp fordi det er OTM, riktig. Det ville være fint å kunne visualisere dette. GNAYLER 2015-11-12 17:56:37 UTC 11 Hei Drew, Du ser ut til å være forvirret. Hvis jeg selger en ut av penger-alternativet, vil jeg at den skal utløpe ut av pengene, så jeg kan lomme premien at opsjonskjøp betalte meg da jeg solgte alternativet. drewview 2015-11-12 19:44:19 UTC 12 Gnayler, kan du PLEASE hjelpe en nybegynner som meg selv for å bedre visualisere dette. Jeg er sikker på at du kjenner det bakover og fremover, men jeg (for en) kan bare ikke forstå det. GNAYLER 2015-11-12 20:43:26 UTC 13 Drew, det høres ut som om du har et problem som forstår grunnleggende om binære alternativer. Jeg anbefaler at du leser noe slik at du bedre kan forstå terminologien jeg bruker. investopediaarticlesactive-trading061114guide-trading-binær-options-us. asp drewview 2015-11-12 21:06:33 UTC 14 Jeg vet om alt i den linken. Det er ingenting der inne med noe å gjøre med det du snakker om. Akkurat som Darrell ba deg om å legge inn flere detaljer, var det jeg. Jeg lagde bare samme type forespørsel. Jeg antar det ikke er kommende. GNAYLER 2015-11-12 22:46:48 UTC 15 Drew, hvis du vet om alt i den linken, bør du forstå at hvis jeg selger en ut av pengene alternativet og la den utløpe ut av pengene, tjener jeg premien som alternativ kjøper betalt. Hvis jeg kjøper en i penger alternativet og det utløper i pengene tilsvarende vil jeg bli betalt. Jeg vet ikke hva slags visualisering du leter etter, kanskje du kan utdype så langt Darrels ber om flere detaljer tror jeg at jeg ga det ved å lage et regneark med alle handler, samt et skjermbilde av uttaket mitt. Er det noe annet du vil ha fra meg darrell 2015-11-12 23:01:49 UTC 16 Ser ut som om du har en god start de siste ukene. Det er kult. Det store trikset er å gjøre det i løpet av måneder og måneder ettersom IV endrer systemet, må tilpasse seg mye. Hold det opp mannen. Jeg bruker fortsatt ikke skanneren. Hvorfor tok du kontoen din ned til 300 GNAYLER 2015-11-12 23:36:02 UTC 17 Faktisk vil jeg se om jeg kan holde den opp. Grunnen til at jeg tok kontoen ned til 300 var å redusere risikoen min. Da fordoblet jeg kontoen mandag og trakk en annen 343 for ytterligere å redusere risikoen min. Dessverre på tirsdag kveld tok jeg for mye risiko og jeg gjorde noen alvorlige dumme feil (ta stilling i feil marked ved et uhell) og jeg endte med å miste 390 jeg hadde forlatt på kontoen og så deponerte jeg ytterligere 100 og mistet mest alt det også. Akkurat nå minker jeg og konsoliderer mine gevinster, som nylig handler mer med mine små Forex-kontoer. Jeg vil nok legge til litt mer penger i NADEX nå, da 6402 slo bankkontoen min i dag, men jeg skal ta det enkelt og begynne lite for å holde min risiko lav. Jeg innrømmer at jeg ikke har tatt en titt på skanneren ennå, men jeg vil nå at euforen fra de galne gevinster jeg har hatt nylig, bærer av etter tirsdags debacle hvor jeg ga tilbake alle gevinster jeg laget på mandag. GNAYLER 2015-11-13 02:58:38 UTC 19 Ikke lenge Travis. Det er en del av grunnen til at jeg tok pengene ut. Målet med denne spesifikke strategien er ikke å konsolidere kontoen konsekvent, som du med rette påpeker at dette er umulig med denne store risikoen etter hvert vil jeg blåse opp kontoen. Poenget er å tjene penger, ta ut og starte med en del av overskuddet. Jeg skjønner at jeg risikerer hele kontoen når jeg handler som dette, jeg vil enten miste alt eller gjøre mye. Noen ganger mister jeg hele kontoen som jeg gjorde på tirsdag. Derfor liker jeg å holde kontoen liten. Kaller det gambling hvis du vil, men ifølge den amerikanske regjeringen om jeg skulle tape penger samlet gjør jeg det jeg kunne skrive det av på min skatt så teknisk er det ikke gambling per loven. Heldigvis har jeg vært veldig lønnsom med min handel ved hjelp av lignende høyrisikostrategier i Forex, Futures og binære alternativer, så jeg har noen avgifter å se frem til å betale. Kanskje du har rett, og jeg vil til slutt miste alle pengene mine, men ved å trekke fort fortjeneste raskt og holde regnskapet lite, har jeg hittil vært i stand til å redusere risikoen. Når det gjelder å ha et datasett går tilbake 5 år og alt det selvfølgelig, og ikke heller, vurderer noen andre at disse 5 minutters binære alternativene bare har eksistert i mindre enn et år, det er litt av en umulig standard, tror du ikke Så langt som å selge ut av pengene kontrakter jeg tror du er forvirret. Hvis strekkprisen er under markedet så er det alternativet i pengene per definisjon. Jeg liker ikke å selge i pengene alternativene, jeg vil ha tid forfall på min side når jeg tar en handel, det er derfor jeg vanligvis kjøper i pengene alternativene og selger ut av pengene alternativene når jeg ser bullish eller bearish divergenser dannes på 1 min diagrammer. Uansett, jeg setter pris på dine innspill, og kanskje vil jeg til og med vurdere å benytte lavere risikostrategier som du synes å være fortaler for. Basert på din erfaring, hvilken prosentandel av en konto tror du det er rimelig å risikere på en hvilken som helst handel. GNAYLER 2015-11-13 03:29:55 UTC 21 Takk Travis, jeg ser poengene dine og egentlig min tenkning er lik med hensyn til å minimere hva er i en bestemt konto til akkurat det jeg trenger å handle og sammenligne min risiko for min samlede risikokapital. Når det blir sagt, ser jeg egentlig ikke hvordan et binært alternativ med en aksjekurs under dagens markedspris muligens kan anses å være ute av pengene. Hva er logikken bak denne påstanden Jeg føler meg ganske sikker på at ut av pengene betyr at hvis prisen ikke endrer kontrakten, utløper verdiløs. I pengene betyr at hvis prisen ikke endres vil kontrakten være verdt 100 ved utløpet. Denne enkle tolkningen er bekreftet av artikkelen om investopedia som jeg linker til i innlegget mitt ovenfor. GNAYLER 2015-11-13 05:45:13 UTC 23 Alt dette er riktig selvfølgelig Travis, men jeg er ikke sikker på hva poenget du prøver å gjøre er. Det er klart for meg at de binære alternativene som NADEX tilbyr, per definisjon er i pengene dersom strekkprisen er under gjeldende markedspris, og de er ute av pengene dersom strekkprisen er over eller over markedsprisen. Dette er helt greit og ærligvis er jeg ganske overrasket over forvirringen i tråden på dette punktet, som det virker så enkelt og åpenbart for meg, selv som en person med begrenset erfaring. I utgangspunktet siden jeg vil ha tid for å jobbe for meg i stedet for mot meg, foretrekker jeg heller å selge ut av de binære alternativene for penger eller kjøpe i de binære alternativene på NADEX. Drevet av Diskurs. best sett med JavaScript enabledUsing Apex Investing Binær Option Scanner Når handel kan være forskjellen mellom å vinne og tape Har du noen gang lagt merke til at noen ganger kostnaden for en daglig kontrakt og en intradag kontrakt kan være nøyaktig den samme, men med forskjellige streikpriser Dette kan bety forskjell mellom å vinne og miste når din egen handel binarier hvor enda en tiendedel av et telt betyr noe. Det kan noen ganger være vanskelig å legge merke til denne forskjellen i pris hvis du hele tiden må klikke mellom mange skjermer for å se ulike utløpstider. Dette kan være galning, spesielt hvis du ikke klarer å utnytte den vinnende streikkontrakten. Hvis du handlet på en av tallrike plattformer som er tilgjengelig på internett, må du klikke frem og tilbake fra skjerm til skjerm for å finne kontrakten du vil ha. På den måten har du sannsynligvis hatt opplevelsen mange ganger når du knapt savnet å komme inn til den prisen du ønsket fordi du klikket av den skjermen for å sjekke en annen skjerm. For å se bildet klikk HER. På Apex Investing er det et verktøy som er enkelt nok for nye handelsmenn å bruke, men sofistikerte nok for erfarne handelsmenn å bruke hver dag. Det er den binære alternativskanneren. Dette verktøyet ble opprettet for å hjelpe handelsfolk som at du kunne velge de handler som har høyere sannsynlighet, som er dypere i pengene, for mindre eller samme risiko. Det er en nei brainer. Når du først ser på binærvalgskanneren, kan det se ut som om det er for mye informasjon, men det er enkelt forenklet. Alt du trenger å gjøre er å vite hva du vil. Vil du ha In The Money (ITM) kontrakter, klikk deretter på boksen på skanneren. Fikk du et signal å kjøpe Klikk på boksen for kjøp og skanneren eliminerer alle salgskontrakter. Vil du bare se at kontraktene utløper de neste to timene, så merker du det på skanneren. Å gjøre disse tingene gjør det utrolig enkelt å finne bare kontrakter i markedene du leter etter. For å se bildet klikk HER. Bildet over viser det perfekte eksempelet på en Intradag og en daglig USDCAD-kontrakt som har samme pris, samme risiko og samme utløp, men forskjellige streikpriser. Hvis du kjøpte 1.1182 og markedet falt ned til 1.1181 eller 1.1180, ville du miste. Men hvis du kjøpte 1.1180 for samme pris og det gikk ut over 1.1180, har du ikke mer risiko, men to flått mer plass til å flytte, noe som kan være 80 forskjell på en kontrakt. Hvis det var 80 på en kontrakt, ville det være 800 på 10 og 8000 på 100 Når du bruker binærvalgskanneren, ville du ha kunnet se på en skjerm at det faktisk var to alternativer for deg å velge mellom uten å måtte hoppe frem og tilbake mellom skjermene. Binary Option Scanner ble designet for å redde deg fra å lage små feil som til slutt ville koste deg mye penger. For å oppleve hvordan denne binære tilleggsskanneren virker for deg selv, gå til apexinvesting. Apex Investing Institute tilbyr gratis utdanning, og fri tilgang til Nadex Binære og Spread Scanner Analyzers. Medlemsmedlemmer er invitert til å handle i chatteromene, dra nytte av handelssignaltjenester, ha nøkkeltall og få tilgang til Apex Forum. Foruminnholdet oppdateres daglig og inneholder over 8000 medlemmer. I et støttende læringssamfunn av erfarne, så vel som kommende handelsmenn, lærer handelsfolk på alle nivåer hvordan man handler Nadex binærprodukter og sprer seg i dybden, samt futures, forex, aksjer og opsjoner, og får en fordel for vellykket handel generelt. Følgende artikkel er fra en av våre eksterne bidragsytere. Det representerer ikke Benzingas mening og er ikke redigert. kopier 2017 Benzinga. Benzinga gir ikke investeringsrådgivning. Alle rettigheter reservert. Publisert 11. mai 2016 av John Kane Apex Investeringsinstitutt gjennomgang Apex Investing er et binært alternativ samfunn som gir handelsmenn med utdanning, veiledning og binære alternativer trading signaler. Dette produktet er laget for å fungere for Nadex-forhandlere eksklusivt. Hvis du bruker annen megling, vil du sannsynligvis se i en annen retning for dine handelssignaler. I dag gir I8217ll en anmeldelse og lar de binære leserne i dag forstå hva denne institusjonen har å tilby samfunnet, og hvis vi skal dra nytte av det. Din vurdering: (5 stemmer, gjennomsnitt: 1.70 av 5) Apex Investing Review Apex Investing nettstedet er veldig uorganisert, de er veldig klare med akkurat det de tilbyr. Hvis du klikker på artikkelen og webinar gruppekategorier nederst til høyre på siden du har tatt til noen gamle artikler fra 2015. Disse virkelig don8217t klargjør noe for meg. Det er en side dedikert til kunngjøringer, et handelsskjema, men alle linkene på denne siden vil presse oss til å registrere deg for gratis tilgang. For å virkelig vurdere dette systemet. Det ser ut til at jeg må registrere meg for fri tilgang til å se hva de tilbyr. Etter å ha registrert seg for Apex Investing Free Membership, er det et raskt press for handelsmenn å registrere seg for Apex Elite-medlemskapet. Dette programmet selges på 7 i 14 dager, deretter 200 i måneden som ikke er billig. Det gratis medlemskapet doesn8217t synes virkelig å tilby veldig mye. Det er tilgang til handelsspørsmålskjemaet, som egentlig ikke synes å være for aktivt med tanke på det siste innlegget var 11 timer siden. Det kan være bedre fora enn dette her, men kanskje deres ekspertise utgjør mangel på aktivitet. Det virker som helst når du prøver å få tilgang til en ny side eller et gratis verktøy som du må registrere deg på nytt, noe som er ganske frustrerende, men jeg tror det er veien å prøve å tjene penger på. Elite-medlemskapet tilbyr handelsfolk ulike live-handel rom i binære alternativer chatterom, men jeg synes ikke det er bra å bruke 200 for å se nærmere på disse. Jeg tror jeg vil at dette produktet litt mer passform ble organisert, og jeg visste nøyaktig hva de prøvde å markedsføre. Det virker som om det er for mye her og det er ikke alltid en god ting. I8217m sikkert ikke mot Apex Investing Institute på dette tidspunktet. Jeg tror jeg er på gjerdet når det gjelder å gjøre en anbefaling, men jeg tror absolutt ikke at dette er en svindel på noen måte. Hvis du har prøvd dette produktet, vil jeg gjerne høre mer om det i dine ord. Vennligst fyll inn noen av blankene for meg og gi meg beskjed om dette er en binær tilleggstjeneste som vi skal bruke eller ikke. Takk for at du kom til binær i dag, og vær så snill å email meg ved å klikke spørre John øverst på siden hvis du noen gang har spørsmål om binær handel. Om forfatteren John Kane Jeg er en full tid binær alternativer handelsmann. Jeg var i stand til å forlate jobben min de siste 5 årene og dedikere meg til å handle fullt ut. Jeg trodde aldri at min hobby og lidenskap ville leve for meg, men jeg er takknemlig hver dag den har. Mitt hovedmål nå er å kommunisere med binær handelssamfunn, bidra til ulike nettsteder og lære av andre handelsfolk. Ansvarsfraskrivelse: Binær I dag vil du minne deg om at innholdet på denne nettsiden ikke nødvendigvis er sanntid eller nøyaktig. Tidligere ytelse garanterer ikke fremtidig ytelse, det ovenfor er ikke veiledende og er rent for utdanningsformål. Stole på det ovennevnte for investering, handel eller spill i binære alternativer eller Forex anbefales ikke, med mindre det gjøres kun med virtuelle penger. Binary Today eller noen som er involvert i Binary Today, tar ikke ansvar for tap eller skade som følge av avhengighet av informasjonen, inkludert vurderinger, anbefalinger, diagrammer, programvare, inntektsrapporter og signaler som finnes på dette nettstedet. Vær så godt informert om risiko og kostnader knyttet til handel med finansmarkedene, det er en av de mest risikable investeringsformene. Beslektede innlegg Binær gjennomgang: Trader8217s Buddy rarr Don8217t Stol på topp 10 fortjeneste rarr Binære opsjoner Trading inntektshemmeligheter 2017 rarr Binær gjennomgang: Lazy Trader App rarr Binær I dag er et banebrytende binært alternativ vurdering nettsted med hovedmål å gi nyttige verktøy og informasjon om meglere , signaler, strategier og mer. Vi håper å utvikle et stort samfunn av vellykkede forhandlere og fordømme leverandørene som ikke er ansvarlige for sine handlinger eller respekt for deres kunder. Inntektsrapporter For å opprettholde størst mulig gjennomsiktighet gir jeg nå en månedlig rapport om mine handelsdata:

No comments:

Post a Comment