Sunday 19 November 2017

Advanced Forex Trading Strategier Pdf To Jpg


Avanserte strategier Skrevet av Edward Revy 28. januar 2007 - 08:11. Sammen med Forex komplekse handelsstrategier forventes denne siden å gradvis avsløre våre såkalte Forex-avanserte handelsstrategier. Disse strategiene vil ha en sterk bakgrunn, lyd teoretisk base og vil representere kjent for oss handelsmetoder og regler som brukes av erfarne Forex-forhandlere. Vi skal også dele tradingstrategier som vi bruker i vår Forex trading praksis. Ikke glem å lese vår ansvarsfraskrivelse policy. Husk også at handel medfører risiko og det er ikke noe handelssystem som er immun mot tap. Din erfaring kan lett starte med en tapt handel, så før du gir opp på et system, må du kontrollere at du har testet det bra. Dissiplinen din er og vil alltid være nøkkelen til suksess. Følg reglene strengt, hvis endret, skriv ned disse endringene og ikke endre når du handler. Det er lovet å være en god opplevelse. Det blir imidlertid ingen mirakler. Disse strategiene vil ikke være revolusjonerende Forex-strategier av alle tider eller noen Holy Grail-systemer for å bringe deg millioner, i hvert fall kan vi ikke love det. Det vi kan love er at det vil være mange ting å lære og ideer å prøve ut. For å oppnå dette, vil vi gjøre vårt beste. Virkelig din, Edward Revy og mine beste Forex strategier. Team Advanced Forex Strategies: Aktive forhandlere Poll - del din live opplevelse eller les hva andre har å si. Du kan hjelpe tusenvis til å forbedre sin handel Copyright 2007 mdash 2016 Forex-strategier-avslørtBøker på handelsstrategier Forex-strategi e-bøker som er oppført her gir informasjon om de spesifikke handelsstrategiene, samt bruken av bestemte Forex trading instrumenter. Grunnleggende kunnskap om Forex trading er nødvendig for å forstå og bruke disse strategiene riktig. Nesten alle Forex-bøker er i. pdf-format. Du trenger Adobe Acrobat Reader for å åpne disse ebøkene. Noen av e-bøkene (de som er i deler) er glidelås. Hvis du har problemer med å laste ned bøkene, bruker du Google Chrome. prøv å høyreklikke på en nedlastingslink og velg Lagre link som. Hvis du er opphavsrett eier av noen av disse e-bøkene og ikke vil at jeg skal dele dem, vennligst kontakt meg, og jeg vil gjerne fjerne dem. 1-2-3 System mdash et enkelt mønsterhandelssystem av Mark Crisp. Bollinger Bandit Trading Strategy mdash et handelssystem basert på Bollinger bandindikator av ukjent forfatter. Verdiområde mdash fra Likos Letter. Den dynamiske Breakout II-strategien mdash av ukjent forfatter. Ghost Trader Trading Strategi mdash av ukjent forfatter. King Keltner Trading Strategy mdash av ukjent forfatter. Hårbunns Trading Metoder mdash av Kevin Ho. LSS - En introduksjon til 3-dagers syklusmetoden mdash av George Angell. Markedet svinger og fortsetter beveger seg med Tick Index mdash av Tim Ord. Money Manager Trading Strategy mdash av ukjent forfatter. Plukker topper og bunner med Tick Index mdash av Tim Ord. Super Combo Day Trading Strategy mdash av ukjent forfatter. De elleve Elliott Wave Patterns mdash av ukjent forfatter. Termostaten Trading Strategy mdash av ukjent forfatter. Intradag trading med TICK mdash av Christopher Terry. Traders Trick Entry mdash av Traders Educators of Traders University. Fibonacci Trader Journal mdash en journal som dekker ulike trading teknikker basert på Fibonacci indikatorer, av Robert Krausz. 12 utgaver. Rapid Forex mdash et sett med aggressive Forex trading strategier (Rapid Forex) av Robert Borowski og Stephen A. Pierce. Microtrading 1 Minute Chart mdash en liten e-bok rettet mot Forex nybegynnere å lære dem grunnleggende om M1 scalping. BunnyGirl Forex Trading Strategy Regler og FAQ mdash sett med regler for en BunnyGirl handelsstrategi basert på WMA-kryss. The Daily Fozzy Method mdash av Michael Dunbar. Forex Traders Cheat Sheet mdash ekte Forex cheat sheet for posisjon inntasting timesconditions av Quantum Research Management Group. Offset Trading mdash et grunnleggende Forex news trading range breakout system av Dana Martin. Slik handler du både trend og utvalgsmarkeder ved Single Strategy mdash av S. A. Ghafari. En praktisk guide til tekniske indikatorer Flytende gjennomsnitt mdash av S. A. Ghafari. FX Wizard mdash avgjørende Forex trading regler av Rob Walton. FX Destroyer mdash en beskrivelse av en ganske enkel Forex trading strategi, med flytte gjennomsnitt, parabolske SAR og ADX indikatorer, av Izu Franks. En praktisk guide til Swing Trading mdash en enkel og praktisk guide til swing trading strategi, av Larry Swing. Praktiske Fibonacci Metoder for Forex Trading mdash praktisk veiledning til Fibonacci-nivåer med ekte handelseksempler av Forex-strategien basert på disse nivåene, av Ken Marshall og Rob Moubray. Bruke Heikin-Ashi Technique mdash en kort, men detaljert guide til handel med Heikin-Ashi kartleggingsteknikk, av Dan Valcu. Day Trade Forex System mdash en indikatorbasert strategi med detaljert beskrivelse, diagrameksempler og mindre reklame, av Erol Bortucene og Cynthia Macy. 51362 mdash en revidert og oppdatert EMA-basert Forex trading strategi forklart i 3-klasse språket, av Rob Booker. Ikke så Squeezy Trading Manual mdash en beskrivelse for den ganske interessante handelsstrategien som benytter indikatorpakke under samme navn, av Akuma99. KobasFX Strategy mdash en enkel MAMACD Forex trading strategi av Obaseki O. A. Killer Patterns mdash en enkel handelsstrategi basert på MACD og trend linjer av Philip Birchley. 3D Trading mdash en detaljert beskrivelse av en handelsstrategi som benytter Elliott Waves, pristidmønster, Gann-regler, Williams Percentage Range og MACD-indikatorer av Ruben Topaz. 4-timers MACD Forex Strategy mdash et sett med regler og anbefalinger for 4-timers MACD-strategien som også bruker bevegelige gjennomsnitt og horisontale linjer av Phillip Nel. WRB Analysis Tutorial mdash de første tre kapitlene i WRB Analysis Tutorials av TheStrategyLab. Den dekker det grunnleggende i Wide Range Bars og Skjulte Gaps diagramformasjoner. Konsolidering Breakout Signals på Forex Market mdash en introduksjon til konsolidering mønstre breakouts av Duane Shepherd. Det gir noen eksempler, men mangler noen forklaringer. Konsekvensen av økonomiske nyheter på finansielle markeder mdash en studie av effekt noen viktige amerikanske økonomiske nyheter har på valutapar mdash av John C. Parker. Avansert strategi 10 (Trend Line Trading Strategy) Skrevet av Edward Revy 4. oktober 2008 - 08: 30. Et virkelig flott arbeid har blitt gjort av Myronn. forfatteren av dagens Trend Line Trading Strategy. Støtte motstandshandelen, trendlinjehandel, kontroll av høyere tidsrammer, pengehåndtering mdash strategien har en konkret-lignende teori-base og en enkel implementering mdash en vinnende kombinasjon som plasserer den i kategorien av avanserte strategier. Husk at tilbakemelding, kommentarer og forslag alltid er i stor etterspørsel Først av alt, dette nettstedet er kjempebra. Edward, du er en flott mann. Jeg har demoert en enkel handelsstrategi for en uke (29. september til 3. oktober 2008) og oppnådde nesten 200 avkastning på investering i en uke med 5000 konto, og jeg vil gjerne dele den, og det ville være flott å ha mange involvert i teste denne strategien ut. Jeg kaller dette en Trend Line Trading Strategy, og den er basert på: Følg trenden. Hørt forsterker lest at før en million ganger Lol, kan jeg ikke klandre deg. Men kanskje du kan lære noe ekstra her. Gjør deg selv en tjeneste og ta en titt på et diagram og se om du kan identifisere en trend. Er det en hovedutviklet trend? Det er viktig at du identifiserer hovedtrendens forsterker en gang som er identifisert, dine handelsbeslutninger er basert i retning av hovedtrenden. Det er unntak hvor du kan gå imot hovedtrenden, men jeg vil ikke berøre det her. KISS BEHOLDER DET ENKELT AMP SIMPLE. TIMEFRAMMER: Timeplaner som passer for disse strategiene, er daglige, 4 timer, 1 time, 30 minutter. INDIKATOR: Jeg bruker bare 1 Metatrader4 indikator kalt Swing ZZ (zz for sikksag). Det er fritt tilgjengelig på nettet, bare google det og du kan laste det ned. Takk til programmereren som skrev den. Denne indikatoren er nyttig, bare fordi du kan identifisere tidligere svinghøyder og nedturer som fungerer som motstandsforsterkningsnivåer, og jeg synes det er et praktisk verktøy å bruke i denne strategien. SwingZZ. mq4 Så vi kan komme i gang skal vi kalle denne trendlinje handelsstrategien fordi det innebærer tegning trendlinjer ved hjelp av svinghøyde og nedturer i Swing ZZ-indikatoren. KORT ENTRYRE REGLER: (a) se på tidsrammen du ønsker å bruke og identifiser hovedtrenden. Få det store bildet først, det er veldig viktig. For meg, når jeg vil bytte på timekartet, sjekker jeg først det daglige diagrammet og liker også å se hva som skjer i 4-timers diagrammet også for å se om jeg kan se en åpenbar trend eller kanal eller overbelastning som skjer i det daglige og 4 timers diagrammer. Jeg holder seg ut hvis det er trengsel inntil utbrudd av overbelastning skjer og en trend er etablert. Jeg tegner trendlinjer i det daglige eller på 4grlydiagrammet, deretter bytt til 1 timers tidsramme. Jeg identifiserer trender i timen og tegner trendlinje (r) også. (b) Jeg legger en salgsstoppordre, minst 5pips under LAVEN av lyset som berører eller skjærer trendlinjen. Trendlinjen kan være den daglige, 4-timers eller 1-timers trendlinjen. Du må legge inn bestillingen din når stearinlyset lukkes. Hvorfor 5 pips jeg ikke vet, 5 virker som et godt nummer til meg Jeg har fem fingre på hver arm og på samme måte for beina, så 5 er et tall jeg ble født med Put 10 pips hvis du vil. Merk at du må vente på at prisen skal nærme seg en trendlinje eller svært nær trendlinjen før du legger din salgsbestemmelse. (c) Jeg foretrekker å plassere mitt stoppfall minst 5 pips over den siste svinghøyde. Du bør sette ditt stoppfall i henhold til dine pengeforvaltningsberegninger og risikotoleranse. (d) Jeg setter min fortjeneste mål bare innenfor nivået av tidligere swing lav. (e) Handelsledelse: Når handel beveger seg i min favør, beveger jeg mitt stoppfall til minst 5 pips over hver lavere etterfølgende topp (lavere svinghøyder). LANG ENTRY REGULER: Bare gjør det motsatte av kort oppføring. (1) Angi din kjøpsstoppordre 5 pips over lysets høyde som skjærer trendlinjen når stearinlyset lukkes. (2) Jeg satte mitt stoppfall rett under det siste lave. (3) Jeg plasserer min fortjenestemåte BINN nivået på den forrige høye. (4) Når handel beveger seg i min favør, beveger jeg stoppet til minst 5 pips bare under hver høyere etterfølgende høyere sving nedturer som danner. KORT ENTRYKSEMPEL: Den vedlagte 4 timers USDJPY-diagrammet viser korte handler som kunne ha blitt tatt og ville ha vært svært lønnsomme ved hjelp av denne strategien. (alle screeshots er klikkbare) LONG ENTRY EXAMPLE: Vedlagt er USDCAD daglig diagram og mulige handelsoppføringer vises for å gi deg en visuell forståelse av hvordan du identifiserer potensiell handelskonfigurasjon og tar dem. Her er et skjermbilde av handlingene jeg har tatt ved hjelp av strategien ovenfor. Jeg har prøvd 1 min tidsramme, 5 min tidsramme og 15 minutter, men mot slutten har det vært mer mot å bruke større tidsrammer som 4 timers, 1 timers 30 min tidsramme, slik at jeg ikke blir limt til datamaskinen hele dagen. Vedlagt er kontohistorie skjermbilde av handler tatt i to deler, da jeg ikke klarer å ta 1 fullstendig skjermbilde. Ønsker deg all god helse. Myronn email: myronns (at) yahoo

No comments:

Post a Comment